Alla inlägg under november 2011

Av Mian - 20 november 2011 13:27

THAILAND

Är i Thailand å har de sjuuukt nahjs! Blir inge bloggande nu..


hemskt att visa sig i bikini men det smällen får man ta


 

Av Mian - 11 november 2011 13:30

Varit å tränat första gympasset på alldeles för lång tid! Har aldrig kommit igång sen i våras för att vara ärlig!


värmde upp på roddmaskinen, grym uppvärmningen innan styrketräning!

Värmer upp nästan alla kroppens muskler på en och samma gång samtidigt som flåset kommer igång, bra va?


Sen blev det lite magträning men framförallt ben, körde igenom hela benen å fy fasiken vad det märks att jag inte tränat på länge, jag orkade mer än jag trodde men helt seriöst mina ben skakade så mkt att jag inte orkade stå upp för att stretcha efter träningspasset ens, helt sjukt! Blev tvungen å sätta mig å chilla lite innan jag satte mig i bilen hem, det var jobbigt att trycka ner gasen och kopplingen till och med.. Så nu vet jag en som inte kommer kunna gå imorgon! Försökte stretcha men efter tio sekunder orkade inte benen mer.Mådde sjukt illa efter träningen, kanske för jag inte är i form och ätit dåligt under dagen? Tvingade i mig litekycklingwok innan läggdags iaf, gott & nyttigt!



  Hur som helst är jag grymt glad att jag börjar komma igång, jag är så galet peppad !


Hur går det för er ?


Av Mian - 10 november 2011 09:21

Smal? Spinkig? Vältränad? Mullig? Tjock?


Kan tänka mig att:
     

      SMAL     vs    TJOCK                            
såååå mkt snyggare till vänster


Alla duger som dom är, ja självklart är det så och man ska må bra och vara nöjd med sig själv.
Det är det viktigaste! Hellre må bra och va lite tjock än smal å må dåligt! Men om vi ska snacka utsidan:
Det är fasiken inte snyggt att vara tjock, och det är dom flesta överens om, eller?
Visst kan många tycka det är fint med kurver; rumpa, höft & bröst!
Men massa överflödigt fett som hänger NEJ det är inte snyggt någonstans!






Av Mian - 9 november 2011 21:41

TjockTjej
Mitt bloggnamn passar perfekt in på mig! Jag har senaste tiden bara fläskat på mig, inte brytt mig ett skit om det?
Jag har ätit onyttigt & inte tränat.. Bara lagt på mig en massa fett, usch blir äcklad av tanken!
Jag har gått upp ett antal kilo och det känns hemskt nu när jag tänker på det.
Allt jag offrade, all tid, alla motgångar, resultaten man faktiskt uppnådde!
hur kan ja bara sumpa allt?Idiot är vad jag är, i alla fall vad jag känner mig som nu.

Jag är så galet missnöjd med mig själv, gud vad jag önskar man kunde göra saker ogjort


Snälla gör inte samma misstag som mig, ni kommer ångra er som fan!
hur fan kunde jag tillåta mig själv det?


FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL FAIL


  

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards