Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Träning x2

Av Mian - 29 januari 2013 22:45

Mitt internet funkar inte som det ska, blir så trött på det!
    
Dagens träning:
1 timme på gymmet (triceps&tuttar)
1 timme Squash


Försöker variera träningen det blir så mycket roligare!
Dessutom det bästa för din kropp, högre förbränning och alla kroppens muskler tränas!


Ni visste väl att förbränningen efter träningen också är mycket högre?
Dessutom att ju mer vältränad man är desto högre förbränning då musklerna använder mer energi även i viloläge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mian - 7 februari 2013 23:05

  Jag gör i princip alltid storkok.. Har varken tid eller lust att laga mat varje dag.. Köpte 1,5 kilo färsk laxfile på ica och får på så sätt massa matlådor :) Laxen penslade jag i olivolja för att den ska få lite yta och sen in mitten i ugnen...

Av Mian - 6 februari 2013 19:09

vart sjuk och inte orkat göra nånting på nästan hela vecka.. Ingen aptit, ingen ork, inget kul :(Vill inget annat än att komma igågn igen! ...

Av Mian - 1 februari 2013 09:16

Beställt nya skor för mina powerwalks! Easy Tone, har ett par innan och dom rekommenderar jag starkt! inte för att man får värsta röven av bara en promenad som reklamen försöker lura oss på men det tar lite mer det gör det (: och dessutom skonsamt fö...

Av Mian - 31 januari 2013 17:30

Tränat 1-2 gånger varje dag nu under en veckas tid, sen jag blev frisk från den vidriga febern. Vill verkligen träna idag men jag vet att min kropp behöver återhämta sig.. Det suger när man verkligen vill träna men inte "får" eftersom kroppen tar mer...

Av Mian - 30 januari 2013 17:23


Bästa mellanmålet/frukosten/lunchen !! Tina hallon i micron, i med sukrin (sötningsmedel), kvarg, vaniljpulver & lite vatten/mjölk/fil för att inte få så tjock konsistens! Smakar ungefär som en blandning av fruktyoughurt & dessert! MUMS FILLI...

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards