Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Mian - 1 februari 2013 09:16

Beställt nya skor för mina powerwalks! Easy Tone, har ett par innan och dom rekommenderar jag starkt! inte för att man får värsta röven av bara en promenad som reklamen försöker lura oss på men det tar lite mer det gör det (: och dessutom skonsamt för knä & leder..

Det blir faktiskt mycket roligare att träna om man har snygga träningskläder! Jag tycket det är så snyggt med färgglada träningslinnen men jag känner mig för tjock i det så tränar i pösig tshirt istället.. Det är det jag trivs i, och då presterar jag som bäst! Vill inte att fläsket ska hänga ut.. Då går jag bara å tänker på det.. Så när jag blir fit ska jag börja använda linnen, hoppas det inte dröjer allt för länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards