Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Mian - 16 augusti 2012 23:07

Hej då socker, kolhydrater!
Det är tufft i början när ens kropp är van vid socker och alla onödiga kolhydrater, det känns! Men jag ska bara hålla emot. Sötsuget försvinner rätt fort faktiskt. Det är alltd tufft i början men man vänjer sig snabbt..
Allt handlar om vilja



Vill tipsa omen grym app till iphone

 
Shape up
(Vikttabeller, Kaloriräknare osv)

Av Mian - 16 augusti 2012 12:12

Har nu ställt mig på vågen och det var inte en rolig siffra att se! har dessutom tagit bilder på min kropp som jag har för min egen skull. Bilder är galet bra sätt att se att man faktiskt har gått ner i vikt. Om man kollar på sin egen kropp och jämför med bilderna inser man faktiskt att oj fläsket har börjat försvinna. Det kan vara svårt att se på sig själv när man kollar sig i spegeln varje dag.. Så ta bilder för er egen skull, behöver inte vara nån annan som ser!


Precis som en riktig fjortisbild!
Har dock tajta kläder på mina egna bilder på fläskkroppen så man ser allt på riktigt!

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards