Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Mian - 26 oktober 2011 22:45

Sockerhalt:


13 gram / liter             81 gram / liter


     


Vilken hade ni valt?!

Av Mian - 26 oktober 2011 11:52

Helgen blev en massa synd, alldeles för mkt alkohol! Men gjorde iaf det nyttigaste av situationen :)
BVar iväg i Malmö å träffa massa vänner å festade gaöet, shit vad kul det var! Jag rörde mig inte speciellt mkt mer än shejkade på dansgolvet å gick endel korta promenader :(



Drack mousserande torrt vitt vin med sprite light på förfesterna + xider rhubarb utan tillsatt socker, bra va? Förut drack jag typ 8 sliskiga söta cider innan krogen, det blir galet mkt kalorier och socker, usch fu skäms!Jag blir själv förvånad hur sliskiga de vanliga xider är, nu dricker jag xider light å den tyckte jag innan smakade skit men eftersom jag vant av mig socker smakar den fanimig godare,det kunde jag aldrig tro innan!


Nu förtiden äter jag absolut inget fyllekäk! Tidigare tänkte jag att äsch festkvällen ändå så onyttig så det kvittade om jag käkade fyllekäk också? Det dummaste man kan göra ju! Desutom äter jag mindre mat under dagen för att kompensera alkoholen på kvällen. Dessutom behöver man inte dricka lika mkt för att bli full då, perfekt! På krogen beställer jag någon nyttigare osöt drink :) Ibland vodka loka men dte är inte lika gott så ibland unnar jag mig vodka med vanlig läsk till.. Om man jämför me mina tidigare utgångar blir det fortfarande kanske 3-4 ggr mindre kalorier ! Så tänk på det, man kan dricka vara sociala å ha kul med era vänner men tänk på vad ni dricker å välj era tillfällen, man kan avstå ibland ;)


Vodka / Gin / Vitt torrt vin / Lightläsk-groggvirke  Gott med lime & bär i
Öl, cider, likörer ska ni passa er för

  



Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards