Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Mian - 28 januari 2013 22:29

Eftet att man tränat behöver kroppen få i sig proteiner! Under träningen bryts muskelmassan ner och för att byggas upp igen behöver den protein! Annars bryts bara muskeln ner.. Protein finns bla i kött,fisk,kyckling,ägg,keso,kvarg osv)


Det är bra att dricka en proteindrink snabbt efter avslutat träningspass (:



Här har du min absoluta favorit!! Godaste proteindrinken jag testat! Blåbär youghurt heter smaken, den smakar som millshake om man blandar med mjölk! Alla andra jag testat hae nån jätteäcklig smak eller eftersmak så jag nästan fått tvinga i mig shejken illamåendes.. Dessutom är denna väldigt kalorisnål & kolhydratsfattig!

Av Mian - 28 januari 2013 16:30

 


Snart en månad sen nyårslöften och hur många av er hade inte som nyårslöfte i stil att:

  1. Sluta äta onyttigt
  2. Börja träna
  3. Gå ner i vikt
  4. Bli hälsosammare

Januari månad är det massa folk på gymmet. Alla har som mål att bli mer tränade..
Men vad händer efter någon vecka? Många tröttnar, har inget sug och ingen motivation..
Det är nu vi måste kämpa. Det ska bli en livsstil, det räcker inte att träna 5 ggr och sen är man fit.
Lååångt ifrån! Det gäller att köra på, så kommer resultaten och du kommer och känna dig såå nöjd :)

Snart ska jag till gymmet fäör andra gången idag! Ska träna Body Combat för första gången ser fram emot det massa!

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards