Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Mian - 24 januari 2013 17:39

Bränt av 2timmar på gymmet, min kropp mår helt sjukt bra nu! Känslan efter är grym, att jag hade kunnat glömma den känslan asså.. Helt underbar!

Körde uppvärmning jogg 15 min, sen stod ben och rumpa på schemat. Kommer inte kunna gå imorgon! stretchade iaf efter det brukar hjälpa mycket mot träningsvärk, så stretcha alltid :)

Körde på låg hastighet på crosstrainern efteråt, 50minuter faktiskt! Körde inte med alls mycket motstånd eftersom jag ville köra lågintensiv träning = bränner fett!!

Nu är proteinshejken uppdrucken och jag ska ta en dusch och sen in till stan för middag å glo lite hockey på sportbaren! Självklart blir det nyttig mat! Mycket kött, sallad å lite sås! Och min drog, cola light förståss!

Av Mian - 24 januari 2013 11:14

visst är det kallt ute idag men som man brukar säga: finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Dunjacka, mössa & vantar, såå mysigt! Dessutom är det jättemysigt med all snö!! Å härligt å komma in och värma sig med en kopp te, kaffe eller varför inte en god nyttig soppa? (:

Glöm inte att kylan inte funkar som bortförklaring till att inte träna/röra sig pååå, du lurar bara dig själv!

Av Mian - 24 januari 2013 06:30

 
inte vilken pannkaka som helst utan en nyttig en!
Skippar allt onödigt mjöl och skit som sätter sig som fläsk på kroppen.

Istället är den gjord på enbart  två äggvitor och en äggula och lite vanilj-proteinpulver ihoprört och sen stekts..
Till det en klick keso och blåbär och hallon, hur bra som helst!

Mycket protein & fett, knappt några kolhydrater alls. Dessutom blir du mätt och så är det lite sött i sig.
Perfekt mellanmål eller frukost :)

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards