Alla inlägg den 25 september 2011

Av Mian - 25 september 2011 09:00

Vissa som går på diet vill inte berätta för andra att man håller på.
Jag blir mer peppad av att prata om träning och kost med familj, arbetskamrater och vänner.. Att folk vet att jag äter en viss diet, det sätter press på mig att jag håller den, avstår från godsaker osv. Hur gör ni?


Jag har en kompis som kör Lchf, någt jag kör en variant av. Vi peppar varandra sjukt mycket, Både till att äta rätt & blogga regelbundet, vi ger varandra tips och det peppar mig jättemycket! Tyvärr bor hon i en annan stad, annars kunde vi ätit tsm och gått promenader osv.. Nu blir det telefonsamtal men det är bra det oxå!
Hennes blogg är http://tjockamolla.bloggplatsen.se kolla in den!



i våras när jag också körde samma diet och gick ner i vikt brukade jag och en kompis som bor i samma kvarter bjuda över varandra på en sallad, mycket roligare att luncha tillsammans och så är det trevligt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards