Alla inlägg den 27 september 2011

Av Mian - 27 september 2011 21:09

Blir LCHF fullt ut nu i cirka 3 veckor, behövligt efter min inte megasunda semesetr..
Sedan blir det en inte lika strikt kost men fortf undvika de flesta kolhydraterna


Low Carb - High Fat
Hur bra som helst, är för trött för att blogga nu. Men mer info kommmer :)

"Fetta - Kötta""

Av Mian - 27 september 2011 11:15

Spritfet

Min sommarsäsong på Öland:
- Drack varje dag
- Åt bara restaurangmat
- Tränade inget

Fick alltså i mig sjukt mycket energi och gjorde inte av med alls mycket..
Inte konstigt att siffrorna på vågen steg, dubbelhakan kom och att man lade på sig fett lite här och där. Jag borde tänkt lite annorlunda men inget går att ändra på i efterhand.

Nu är jag hemma 3 månader! Under den tiden ska jag hinna med mycket.
Drygt 90 dagar, blir många träninsgpass och nyttiga måltider :)

I vinter ska jag säsonga i fjällen men förutsättningarna är något bättre iaf:
- Ska vara bartender =kan inte festa lika mycket
- Gym breve jobbet -perfekt innan eller efter ett arbetspass
- Kommer åka massa snowboard
 Finns alltså chans att fortfarande hålla sig någorlunda i form under vintern  :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards