Alla inlägg den 19 september 2011

Av Mian - 19 september 2011 14:15

Jag har skrivit tidsinställda inlägg varje dag för att ni säkert ska ha något att läsa, massor bra tips och sånt :) Självklart är laptopen också med, håll tummarna för att det finns internet på hotellrummet ! Då blir det mer uppdatering annars får ja söka upp nått internetcafé nån gång ibland.


     

Förresten visst blir man sjukt mycket snyggare & fräschare när man är brun?!

Av Mian - 19 september 2011 13:30

Tidsinställt inlägg men förhoppningsvis är jag framme i Grekland nu för en veckas semeseter. Så himla underbart det kommer bli massa sol bad utflykter & god mat.


Den här veckan kommer jag inte att undvika kolhydrater som jag tidigare gjort. Lite måste man få unna sig, som exempelvis god frukt på stranden. Dock ska jag inte äta någon glass (förutom twister, 70kcal) och undvika pommes & andra onyttigheter.. Problemet  brukar vara festandet och alkoholen men denna resa kommer bli chill :) Jag kommer äta vanligt, bara skippa alla onyttigheter


Kommer att tänka på kalorierna och att inte äta massor bara fär att jag "får". Tror inte  det lär bli några problem alls. När det är varmt är man mycket mindre hungrig. Sen ska jag tänka på att röra mig mycket, gå nåra extra vändor på stranden & på ön och ta en joggingtur någon gång, check för träningskläderna är med :)


Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!


Ny vecka, nya tag, kör hårt

Av Mian - 19 september 2011 06:57

Sitter på ARlanda, fått reda på att planet är en och en halvtimeme sent.
Sitter och dricker pepsi max och äter mini yoggi å ska sätta på ett idol-avsnitt.
Va skönt att iphonen har internet man kan koppla in i datorn!

Nu väntar en underbar semester !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards