Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Jag & panshissarna

Av Mian - 17 september 2011 19:45

En lördagkväll mellan halv sju och halv åtta och jag är ute å springer runt ån i stan.. Mötte en sissådär tiotal pensionärer och ett tiotal uppklädda ungdomar som skulle festa, kanske två personer som faktiskt motionerade.. Känns bra?

Innan löpturen var jag sugen på att dricka vin ikväll, nu är jag inte pepp för fem öre. Löpning är bästa medicinen till att sedan vilja avstå onyttigheter, jag blir inte ens sugen efteråt. Känns som man kämpade så mycket under joggingturen och att man sen bara sabbar det? Å andra sidan kan det ju kompensera att det typ går "jämt ut". Svåårt det där..

Nu hoppa in i duschen å fundera på vad jag ska göra av kvällen; soffmys, ett glas vin hos en polare eller utgång?  vi får helt enkelt se vart kvällen leder!

Hoppas ni har en underbar kväll! Å var inte alltför onyttiga denna lördag ;)


 
 
kurdilele

kurdilele

17 september 2011 21:13

ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:)

http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se

Mian

18 september 2011 00:37

vad är blogglovin?

 
Ingen bild

Ella

17 september 2011 22:45

Hej! jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän det vill säga att du kan ändra ditt bloggnamn från att sluta med blogg.se till bara .se istället det ända du behöver göra är att samla ihop en viss summa med poäng hur du får ihop det kan du läsa mer om på deras sida Länk: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

Mian

18 september 2011 00:37

funkar d?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mian - 7 februari 2013 23:05

  Jag gör i princip alltid storkok.. Har varken tid eller lust att laga mat varje dag.. Köpte 1,5 kilo färsk laxfile på ica och får på så sätt massa matlådor :) Laxen penslade jag i olivolja för att den ska få lite yta och sen in mitten i ugnen...

Av Mian - 6 februari 2013 19:09

vart sjuk och inte orkat göra nånting på nästan hela vecka.. Ingen aptit, ingen ork, inget kul :(Vill inget annat än att komma igågn igen! ...

Av Mian - 1 februari 2013 09:16

Beställt nya skor för mina powerwalks! Easy Tone, har ett par innan och dom rekommenderar jag starkt! inte för att man får värsta röven av bara en promenad som reklamen försöker lura oss på men det tar lite mer det gör det (: och dessutom skonsamt fö...

Av Mian - 31 januari 2013 17:30

Tränat 1-2 gånger varje dag nu under en veckas tid, sen jag blev frisk från den vidriga febern. Vill verkligen träna idag men jag vet att min kropp behöver återhämta sig.. Det suger när man verkligen vill träna men inte "får" eftersom kroppen tar mer...

Av Mian - 30 januari 2013 17:23


Bästa mellanmålet/frukosten/lunchen !! Tina hallon i micron, i med sukrin (sötningsmedel), kvarg, vaniljpulver & lite vatten/mjölk/fil för att inte få så tjock konsistens! Smakar ungefär som en blandning av fruktyoughurt & dessert! MUMS FILLI...

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards