Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Check

Av Mian - 13 september 2011 18:15

Tänkte ha en checklista på vad jag ska följa i princip varje dag!


[x] Powerwalk/Joggingtur

[x] Förbränningspillrena

[x] Vitamintabletterna

[x] Vägning på morron

[x] Typ 1000 kcal

[x] Inga sötsaker

[x] Styrketräna

[x] 2l Vatten

[x] Blogga


Hoppas jag inte kommer faila ..

 
 
Carrie

Carrie

15 september 2011 09:15

Du har en fantastiskt fin blogg och du tänker väldigt klokt tycker jag. Du dom här förbränningspillerna du skrev ner.. Vad heter dom? Tycker du att dom fungerar?-

Kämpa på, det här fixar du!

Kram

http://carriecarrie.bloggplatsen.se

Mian

15 september 2011 13:05

Tack :)

Innan körde jag på chili burn från naturapoteket som innehåller bland annat chili, vitlök, ingefära, grönt te-extrakt och andra naturingredienser som sätter igång förbränningen lite grann. jag tyckte dom gjorde mig piggare, om det är psykiskt eller fysiskt vet jag inte men jag var väldigt alert när jag åt dom!

Nu äter jag förbränningspiller från en fitness-affär som är mycket starkare och dom äter jag alltid innan träning. Deras beskrivning är adrenaline, jump starter with a kick of fatburning och är något jag tar för eget bruk och som funkar jättebra! Tabletterna får man inte ta om man är gravid, deprimerad,under arton, har högt blodtryck eller hjärtproblem. De är starka och har en större påverkan på kroppen och är kanon vid viktminskning dock inget jag vill få andra att testa då jag inte vet om kroppen tar skada på fel sätt. Dom är iaf lagliga att sälja i Sverige, annars hade jag inte vågat ta dom :)

 
Carrie

Carrie

15 september 2011 22:06

Jag kommer att följa din blogg, jag är inte jättetjock men jag vill bli nöjd med mig själv :-).

http://carriecarrie.bloggplatsen.se

Mian

16 september 2011 09:31

Vad kul! Precis, det som är det viktigaste :) Man ska vara nöjd över sin kropp och trivas :) Att man dessutom blir piggare, får bättre självförtroende och allmänt mår bättre ä ju bara ett stort plus!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mian - 7 februari 2013 23:05

  Jag gör i princip alltid storkok.. Har varken tid eller lust att laga mat varje dag.. Köpte 1,5 kilo färsk laxfile på ica och får på så sätt massa matlådor :) Laxen penslade jag i olivolja för att den ska få lite yta och sen in mitten i ugnen...

Av Mian - 6 februari 2013 19:09

vart sjuk och inte orkat göra nånting på nästan hela vecka.. Ingen aptit, ingen ork, inget kul :(Vill inget annat än att komma igågn igen! ...

Av Mian - 1 februari 2013 09:16

Beställt nya skor för mina powerwalks! Easy Tone, har ett par innan och dom rekommenderar jag starkt! inte för att man får värsta röven av bara en promenad som reklamen försöker lura oss på men det tar lite mer det gör det (: och dessutom skonsamt fö...

Av Mian - 31 januari 2013 17:30

Tränat 1-2 gånger varje dag nu under en veckas tid, sen jag blev frisk från den vidriga febern. Vill verkligen träna idag men jag vet att min kropp behöver återhämta sig.. Det suger när man verkligen vill träna men inte "får" eftersom kroppen tar mer...

Av Mian - 30 januari 2013 17:23


Bästa mellanmålet/frukosten/lunchen !! Tina hallon i micron, i med sukrin (sötningsmedel), kvarg, vaniljpulver & lite vatten/mjölk/fil för att inte få så tjock konsistens! Smakar ungefär som en blandning av fruktyoughurt & dessert! MUMS FILLI...

Presentation


Kämpar för att gå ner i vikt och få en snyggare kropp! Ni får följa min vardag, träning, kost, tips & tankar.

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards